tospainandback.blogg.se

Jag heter andreas:D:D:D:D Jag är 22 år och bor i Kungsbacka Här kommer ni kunna läsa och se bilder från min volontärtjänst som även kallas EVS Kungsbacka. Detta projektet håller på i två månader (3sep-3nov).

bussen mot Madrid

Publicerad 2014-10-14 11:15:00 i Allmänt,

 
Agnes och jag
Idag är det våran dag
För nu är det vår tur!
Men man vet aldrig vad gud har på lur!
Vi har säkerhetsbälten fast
Man vet aldrig när olyckan slår sitt kast!
Vi blickar genom våra nya fräscha fönster
Landet runtom skapar många vackra mönster
För nu blir det ett härligt glid!
Vi ska ju ändå till Madrid!
Åh våran kära svenska familj
Lika underbar och mysig som vanilj
Vi kommer säkerligen sakna er
Och varje dag blir det mer och mer
Men det känns endå tråkigt att vi nu går
För idag fyller lilla amelia hela 19 år!
Grattisx ha den äran och god morgon =)

Kommentarer

Postat av: Din bästa dotter

Publicerad 2014-10-14 20:00:29

Haha tack pappi!
Din dikt e fan grym!

Svar: Visst va den, den tog mig typ 10 min ;) ville visa att jag faktiskt kan rimma;) Ville även passa på att firarelulla din födelsedag =)
tospainandback.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela