tospainandback.blogg.se

Jag heter andreas:D:D:D:D Jag är 22 år och bor i Kungsbacka Här kommer ni kunna läsa och se bilder från min volontärtjänst som även kallas EVS Kungsbacka. Detta projektet håller på i två månader (3sep-3nov).

ERASMUS+ BILDBOMB !!!

Publicerad 2014-10-11 18:44:00 i Allmänt,

För snart är de jag som är kung. Här har ni många fina exempel på hur min/våran vecka i Jerez har varit. Rätt så oförglömligt och magiskt.  Hela musikalen är i bakgrunden, de va sjukt duktiga. Jag Agnes och Amelia satt allra längst fram så vi kunde höra ordentligt. Musikerna va också en typ av volontärer, de reser runt i världen och för männskor samman med deras underbara klang! Resterande del av tiden ser ni kanske själva hur det gick för mig. Jag va lite av ett frågetecken everyday och folk va säkra på att jag va utvecklingsstöd. Jag råkade av misstag säga till våran lärare att jag ville älska med henne. Detta sa jag på spanska (FRAMSTEG!!) alla stog i en cirkel runt när detta hände. Mycket kul. Men nej fick inte ligga. Grejen va att vi skulle "erbjuda" en vän i nöd något som kan trösta ifall något hemskt skulle hända, så det kom ju lägligt i alla fall.  Tror faktiskt mitt erbjudande både kommer kommas ihåg av alla men även vara i toppen på reahyllan. Efter händelser som denna fick jag applåder så fort ag ens sa minsta kortaste sak på spanska. Notervärt: Javier (min älskling a.k.a lärare) sa väldigt starka och raka ord: Andreas, du är en modig ung man. Han tycker även att våran fina vänskap är priceless. På den sista bilden är det Power to the people om gäller för jag hade varit med och skapat sangria och jag gjorde det me stil!  det blev galet gott! Men som sagt alla fina sagor har alltid ett slut så Farväl Jerez! kommer sakna er PUSS O KRÄM!

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela