tospainandback.blogg.se

Jag heter andreas:D:D:D:D Jag är 22 år och bor i Kungsbacka Här kommer ni kunna läsa och se bilder från min volontärtjänst som även kallas EVS Kungsbacka. Detta projektet håller på i två månader (3sep-3nov).

EVS - ERASMUS +

Publicerad 2014-10-05 16:25:03 i Allmänt,

Erasmus +
connection people

denna bilden är på olika människor från olika länder i EU + en från Norge;)

det intressanta med denna bilden är att precis innan bilden så va det en ganska stor koncert med fioler, bassgitarrer och trumpeter.

och som en av ledarna här sa: musiken är det enda språket som HELA EU delar och som även gör att människor från olika kulturer och bakgrunder går ihop.

fantastiskt framträdande kan jag lova.
det kommer en liten video på Facebook om någon dag eller så =)
detta är nog en av få upplägg jag gör med en ganska seriös text, galet. :)

peace, love and understanding people!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela