tospainandback.blogg.se

Jag heter andreas:D:D:D:D Jag är 22 år och bor i Kungsbacka Här kommer ni kunna läsa och se bilder från min volontärtjänst som även kallas EVS Kungsbacka. Detta projektet håller på i två månader (3sep-3nov).

Jerez-Cadiz och Sevilla

Publicerad 2014-10-09 00:15:00 i Allmänt,

Mycket på en gång men lägger upp en bild nu så kommer det massa gotti till helgen=) det lovar jag! då kommer ni även få höra en heldel skojsigt jag råkat säga av misstag, man kan säga att jag bjöd på mycket skratt för mina volontäriska vänner=)

Denna staty vet jag inte vad den står för men jag tyckte den va så himla ståtlig, hård och stabil :D
Himlen i bakgrunden gör bara denna bild på statyn mer powerfull :D
 


Till detta avslöjar jag nu även att det finns chans att Bfmv släpper nytt album till jul, Mamma, Martin, Anders, Joel och Leo. Ni vet vad ag önskar mig=)

Kommentarer

Postat av: Conny ballas

Publicerad 2014-10-09 12:32:41

Den skivan kan du glömma tjabo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela