tospainandback.blogg.se

Jag heter andreas:D:D:D:D Jag är 22 år och bor i Kungsbacka Här kommer ni kunna läsa och se bilder från min volontärtjänst som även kallas EVS Kungsbacka. Detta projektet håller på i två månader (3sep-3nov).

Jerez!

Publicerad 2014-10-11 17:41:00 i Allmänt,

Vi kom ju faktiskt fram till Jerez tillslut!

Första dagen blev väldigt lång. Det bjöds på flamenco, det bjöds på Sangria och det bjöds på mycket trevligt folk första dagen!

Bilden är inte tagen ifrån första dagen. Den förklarar mer hur jag har känt mig under dagarna i Jerez. Som en Knug (felstavat med flit)
Kände mig lite som ett original där med. Folk verkar gilla min härligt ärliga svenska engelska! upp och ner i toner med göteborgsk brytning haaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela