tospainandback.blogg.se

Jag heter andreas:D:D:D:D Jag är 22 år och bor i Kungsbacka Här kommer ni kunna läsa och se bilder från min volontärtjänst som även kallas EVS Kungsbacka. Detta projektet håller på i två månader (3sep-3nov).

Mountain Climbing Chapter ||

Publicerad 2014-10-18 11:20:40 i Allmänt,



bilden är från i förrgår men vi åt precis frukost. jag och Agnes gjorde iordning frukost för alla som skulle äta.

vi ska nu snart dra iväg och klättra i bergen igen =) fast denna gången blir det i de berget jag verkligen ville upp i, det har två spetsar och är väldigt högt =)

mycket spännande!

FÖR SNART ÄR DET JAG SOM ÄR KUNG!
King of the hills ;)

men tillsvidare: Buenos Diaz (god morgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela