tospainandback.blogg.se

Jag heter andreas:D:D:D:D Jag är 22 år och bor i Kungsbacka Här kommer ni kunna läsa och se bilder från min volontärtjänst som även kallas EVS Kungsbacka. Detta projektet håller på i två månader (3sep-3nov).

sevilla

Publicerad 2014-10-11 17:14:00 i Allmänt,

The Place shouldn't have seen.

Med det så menar jag att vi inte skulle ha varit i Sevilla vi hoppade av bussen på fel ställe och aa vi blev sena osv. Fick lite härliga applåder för det när vi kom fram.

Denna bilden är tagit i en skola som vi gick in på. med tanke på hur det gått den senast veckan så är nog omskolning en bra början.
Det tog inte lång tid innan de fattade att jag har världens bästa spanska kunskaper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela