tospainandback.blogg.se

Jag heter andreas:D:D:D:D Jag är 22 år och bor i Kungsbacka Här kommer ni kunna läsa och se bilder från min volontärtjänst som även kallas EVS Kungsbacka. Detta projektet håller på i två månader (3sep-3nov).

spansk bunker

Publicerad 2014-10-17 13:33:22 i Allmänt,

jag, Agnes, Attilla och Gabriel va ute igår innan middagen (äts vid 9-10) och promenerade med hunden. Efter promenaden satte jag mig med en av de yngre i huset och försökte lära honom spela gitarr, han heter Oscar och är mycket trevlig och snäll kille =) ska antagligen fortsätta lära han idag eller imorgon.

sjukt mysigt och fett värt!

vi hittade en bunker.

passar på att bjuda på en härlig utsikt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela