tospainandback.blogg.se

Jag heter andreas:D:D:D:D Jag är 22 år och bor i Kungsbacka Här kommer ni kunna läsa och se bilder från min volontärtjänst som även kallas EVS Kungsbacka. Detta projektet håller på i två månader (3sep-3nov).

to Madrid and back

Publicerad 2014-10-22 11:59:01 i Allmänt,

































här kommer lite fler bilder från våran sagolika tripp till Madrid, quijora :3

mandlarna va så sjukt Najs! hade ett träd på tomten så fick äta så mycket man ville :3

har även sett till så att Oscar har möjlighet att lära sig Eminem - lose yourself på gitarr. fett najs =)

visar även bilder på meditations redskapen. de skapade stora feta vibrationer över allt det va rätt coolt :)

men nu va det dags att lämna Madrid och återvända till Granada. känns faktiskt skönt, om man räknar bort 5 timmars bussresa. undrar om det blir att måla lite =)

har även ett bildbevis på den magnifika kladdkakan son är gjord utan recept och utan rätt ingredienser haha men fan va god den blev! :) den smakade proffsigt :)

nu börjar hem gången närma sig dessutom, men jag tänker inte så långt fram eftersom vi ännu har ett par arbetsdagar kvar.

om det är något ni saknar på min blogg så får ni gärna säga de. Jag har hört att Andreas är rätt magnifik och magisk vad gäller konst och improvisation. så ställ frågor mina kära vänner, familj, släkt och främlingar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela