tospainandback.blogg.se

Jag heter andreas:D:D:D:D Jag är 22 år och bor i Kungsbacka Här kommer ni kunna läsa och se bilder från min volontärtjänst som även kallas EVS Kungsbacka. Detta projektet håller på i två månader (3sep-3nov).

MADRID - The City That Never Sleeps

Publicerad 2014-10-19 16:42:00 i Allmänt,


Gänget i huset drog ut till Madrid stad på kvällen och njöt av allt möjligt som va sevärt! Vi åt självklart Tapas och tog lite Sangria =) men ni vet ju hur det är, vill min fru va fin måste jag dricka vin. Nu undrar ni säkert vem min fru är, det gör jag också! ne men minns ni statyn jag la upp här på bloggen. Den på en mörk kvinna i en skola?
Hon ville ta steget längre och jag har hela tiden känt att hon va så himla stel och kall av sig så jag tänkte att om jag säger ja så kanske hon öppnar sig lite mer.
 
Och innan vissa personer undrar: nej jag betalade inget för kvällen =) det finns något som heter awesome och det finns något som heter awesomisera. Jag är Awesome och jag awesomiserar de personer jag möter här och de ställen jag besöker. Making The Visit unforgetable ;)
 
T.ex: vi kollade på stjärnorna och då passade jag på att demonstrera vad som händer när jag håller ena handen för ett av ögonen, ögat står inte still och min vy bara snurrar. Då sa Gabriel något att jag inte fick se stjärnorna och då svarade jag: men Gabriel det behöver jag inte! varför ska jag kolla på stjärnorna när jag har en stjärna inombords ;) Den Va Ni Inte Med På!
 
Pratade även med min kära familj och min kära lillebror Joel idag. Fantastisk kul och härligt!
Justeja när vi ändå håller på såhär kan jag ju berätta att Gabriel tycker att våran hund Leo ser ut som jag, riktigt elat sagt mot Leo :/ hahaha =)
Han tyckte även att Joel va en väldigt söt kille =)
 
Peace out Amios! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela